روستای بویک

Village Bavik

روستای بویک

Village Bavik

روستای بویک

روستای بویک وسطی ،
روستایی است در دهستان شاخنات از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند , واقع در استان خراسان جنوبی که بر اساس سرشماری سال 1395 مرکز آمار ایران، جمعیت آن بالغ بر 237 نفر بوده است .

آخرین نظرات
  • ۲۲ اسفند ۹۴، ۱۶:۱۲ - ربانی
    لایک


خبرگزاری فارس از بیرجند گزارش میدهد:
علی‌اکبر تناکی ظهر امروز در جمع مردم روستای بویک و ساقدر شهرستان بیرجند که با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور همراه بود، اظهار کرد: امروزه باید قدر نعمت جمهوری اسلامی و حاکمیت دینی را بدانیم.

وی با بیان اینکه زندگی در زیر سایه ولایت فقیه یکی از نعمات حاکمیت و نظام اسلامی است، ادامه داد: ملت باید قدردان و شاکر نعمت ولایت فقیه باشند.
سرپرست فرمانداری بیرجند ولایت فقیه را رکن رکین نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جریاناتی چون فتنه 88 و یک‌شنبه سیاه در هر کشور و برای ملت دیگری اتفاق می‌افتاد این مباحث مبدل به بحران‌های بزرگ سیاسی می‌شد ولی ولایت فقیه با سرانگشت تدبیر خود این فتنه و جریان را در نطفه خفه کردند.

تناکی با بیان اینکه خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند به نسبت جمعیت دارای بیشترین شهید و ایثارگر است، تصریح کرد: این استان با توجه به هم‌جواری با کشور پر مخاطره افغانستان یکی امن‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه مردم صاحبان اصلی این انقلاب و نظام هستند، اضافه کرد: ملت ایران همانند گذشته مسبب خلق حماسه‌ای کم‌نظیر شدند و در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر انقلابی و ولایی بودن خود را به اثبات رساندند.

سرپرست فرمانداری بیرجند با بیان اینکه ملت ایران ملت بزرگی است، اذعان داشت: به طور طبیعی این ملت بزرگ دشمنانی با توطئه‌های بزرگ دارد و برای رسیدن به اهداف والا و متعال باید اقدامات بزرگی نیز انجام دهند.

تناکی گفت: فرهنگ عاشورایی و ولایی مردم سبب شده تا انقلاب اسلامی طی این سال‌ها به سلامت راه خود را ادامه دهد و باقی بماند و به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های فراوانی دست یابد.

وی تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی را آخر تیر ترکش دشمنان انقلاب دانست و اظهار کرد: با صرفه‌جویی، مدیریت مصارف و هزینه‌ها و البته توجه به فرمایشات رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی می‌توانیم از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کنیم.

سرپرست فرمانداری بیرجند با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی متذکر شد: حضور حداکثری در انتخابات در درجه نخست از اهمیت قرار دارد و همگی باید سعی کنیم با حضور خود در این عرصه بار دیگر دشمنان را مایوس و خار کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی