روستای بویک

Village Bavik

روستای بویک

Village Bavik

روستای بویک

روستای بویک وسطی ،
روستایی است در دهستان شاخنات از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند , واقع در استان خراسان جنوبی که بر اساس سرشماری سال 1395 مرکز آمار ایران، جمعیت آن بالغ بر 237 نفر بوده است .

آخرین نظرات
  • ۲۲ اسفند ۹۴، ۱۶:۱۲ - ربانی
    لایک


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند محمدعلی قاسم‌زاده نداف صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح هادی روستاهای آسو، بویک و گازار شهرستان بیرجند اظهار داشت: 

این طرح‌ها مورد استقبال اعضای شورا و دهیاران روستاها قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از افتخارات ما در طول دوران مدیریتی خدمت به مردم شریف شهرستان به ویژه روستائیان است. فرماندار بیرجند ابراز امیدواری کرد: بتوانیم تمام همت و تلاش خود را صرف خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به روستاییان کنیم. قاسم‌زاده نداف تصریح کرد: اجرای طرح هادی، مقاوم‌سازی ابنیه روستایی و رفع مشکلات معیشتی روستائیان از جمله این خدمات است که امید است مورد رضای خداوند و مردم خوب و قدرشناس قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان جنوبی نیز در این مراسم طی گزارشی به شرح اقدامات انجام گرفته در این روستاها پرداخت. علی‌اصغر آسمانی‌مقدم گفت:

در روستای بویک نیز این عملیات در حجم بیشتر با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 10 میلیون ریال انجام شده است.

در این مراسم بخشدار مرکزی بیرجند، رئیس شورای بخش مرکزی، مدیر بنیاد مسکن شهرستان و دیگر مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی